CD Release info

by admin on Uncategorized 7 Aug, 2011

CLICK TO RESERVE TICKETS

it might be necessary to click twice due to Facebook rules

Dear Friends,

We are proud to present our first full Album: Gipsy Trouble. The party will be hosted at Koornbeurs.nl (Delft). A mix of fresh twisted balkan songs that will tear down the place. To celebrate you are invited to join us 3th September.

Program (scroll down for more details)

20:00 Doors Open
21:00 It’s gonna be a surprise
22:45 L’Chaim
00:00 CD Release
00:15 DJ Socrates
05:00 Completely Satisfied and Exhausted

Tickets (5E) are available through all band members, via email, via facebook or at sounds. Just drop a message and you are added to the list.

Hope to dance with you,

L’Chaim
Alexander, Jorge, Just, Wijbrand, Jan, Myrthe, Pepijn & Valerio

DJ Socrates heeft vaker met het balkan bijltje gehakt.. onder meer voor de succesvolle Balkanarama nights in Schotland, voor Balkan Beatsz in Rotterdam en in samenwerking met de Amsterdamse Gypsy band Caspian Hat Dance. Met een avontuurlijke insteek en een flinke scheut zonneschijn brouwt hij zijn sets, waarbij pittige clubsounds niet geschuwd worden maar de roots en bezieling van de muziek voorop staan. Bereid je voor op dampende blazerspartijen, ratelende drums en euforische klezmer en laat de rakija rijkelijk vloeien!

5 Responses to “CD Release info”

1. Andries van den Broek zegt:

Twee tickets reserveren

2. joyce zegt:

hoi alexander,
    we komen toch! graag 2 kaartjes.
    Liefs mams & paps

3. Eej, voor mij een kaartje, en als het kan 3.., maar die hoef ik niet te betalen toch? 😀 benieuwd wat de mensen ervan gaan vinden, jooooo!

Chris.

4. Bart zegt:

Jongens, er staat niet eens op de site WAAR die cd release is!!

En het is al bijna!!